Hot shit makin you bounce



FÖRLÅT för att min blogg endast är musik just nu, men imorgon hittar min dator hem och då blir det andra bullar! Klippet on the other hand kanske ni har sett i min blogg förut om ni är trogna läsare, männen i videon är nog Sveriges bästa män, hands down, och ikväll sjunger en utav dom för oss i Örebro. Promoe darling, vi ses ikväll! För er som inte visste har jag dyrkat mannen ifråga sen jag gick i femman, vågar nog till och med påstå att Ring Snuten (ja jag vet att det är truppen) var den första låten mini-BX laddade hem. Har sett honom/dom typ 4-5 gånger innan, men Mårten är Mårten så jag är säker på att jag inte blir besviken ikväll. Vi ses där!

Kommentarer
Postat av: andrea

hehe i know u are. vartfan var du idag?

2010-08-26 @ 18:08:03
URL: http://andrealeonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0