Jersey Shore

Åhhh, igår var så fruktansvärt kul, och allt det roliga ledde till att jag bara har hängt i min säng idag, med datorn (<3) i högsta hugg. Jersey Shore-maraton passade därför väldigt bra, för er som inte visste det så har jag nån förkärlek för halvtaskiga american shows som går på MTV, and might I just add, jag ÄLSKAR Snickers, The Situation & Pauly D, hahah, sjuka. Just nu håller jag på och gör en back up på alla mina bilder från extern hårddisk #1 till extern hårddisk #2, vilket tar sin tid vill jag lova. 160 GB bilder pratar vi om, ca 50 000 bilder som jag tagit under de senaste 4 snart 5 åren. Jag tänkte börja mixtra med ett väldigt försenat Wayoutwest-inlägg efter det, så hang tight til tonight så kanske jag kastar in det. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0