Corazón





Förlåt för min frånvaro, men jag har varit upptagen typ hela dagen. Dagen har spenderats på stan med att hälsa på min workin girl Juicy och att shoppa med tre av mina favoritkillar! Dock var det dom (!) som stod för shoppingen, jag sparar mig tills tisdag(idag) för om 6 timmar sitter jag på ett tåg till Sthlm. For those of you who doesnt know så jobbar min mor i Sthlm och pendlar dit typ jämt så jag tänkte att nu jävlar hänger jag med och spenderar lite pengar på bortaplan för ovanlighetens skull! Med tanke på att tåget går 8.00 borde jag sova nu men innan jag gör det tänkte jag visa er mitt senaste tillskott som hittade hem till mig idag. Linnet är självklart från Somewear and I looooooove love love it. Ha en fin tisdag så hörs vi om typ ett dygn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0