Gothenburg Calling

Godmorgon mina vänner. Min frånvaro igår berodde på att två av mina bästa killkompisar fyllde 18, så givetvis firade vi dom genom förfest och sen utgång i regnet. Det blev dock väldigt nyktert för mig, för om en timme sitter jag på ett tåg till den västliga kusten, med andra ord Göteborg! Jag tänkte hänga lite hos min moster ett par dagar, hon bor precis vid havet, dont we just love it? Återkommer någon gång nästa vecka (förmodligen onsdag eller torsdag) med typ ett ton fina bilder, kanske lite shopping också, vem vet.... Kanske att jag kastar mig på en dator därborta. Frukta icke, Ill be back, tills dess njuter ni av erat sabla sommarlov, ut med er! PUSS

Kommentarer
Postat av: ladymuffin :)

Sv; tack snälla :D

2010-08-03 @ 16:28:42
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

bra blogg med finfina bilder du har! :D

lust att följas via bloglovin? :)

2010-08-04 @ 22:07:47
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0