Alex Schulman



Jag antar att 99% av er som läser detta undrar vad i helvete jag gör uppe klockan 05:45 en måndagsmorgon. Egentligen så är det inte ovanligt för mig att vara uppe tills nu, men anledningen till att jag är uppe vid den här tiden just idag har ni på bilden, högst upp. Jag läste nämligen nyss ut Alex Schulmans bok Skynda att älska som handlar om hans tid med sin rätt så gamla far, the ups and downs. Jag måste bara säga att - damn. Vilken JÄVLA bok. Har gråtit sen typ sida 14 till slutet och det är som en smäll i ansiktet, ett uppvaknande, att aldrig någonsin ta sina föräldrar för givet, alltid lyssna på vad de har att säga, alltid vara med dom. Jag är ungefär en sekund från att väcka min mor (min pappa är ironiskt nog inte hemma haha) och tala om för henne hur mycket jag älskar henne, men det får vänta tills imorgon! Resten av böckerna är förresten ett resultat från en spontan/uttråkad-tripp till Marieberg i lördags med pappa, har hittills läst ut Gynnings bok (förvånansvärt bra, älskar ärligheten) och jag läste Shantaram när jag va i Thailand i november, det är den bästa bok jag läst men det tar vi i ett annat inlägg senare idag tycker jag!

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: hihi tack så mkt :D

2010-07-19 @ 13:43:08
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0