Old School



Det har varit dåligt på bloggfronten det senaste dygnet av den simpla anledningen att jag har helt enkelt inte gjort ett skit. Igår hängde jag lite med min vän Marcus som fyllde 18 inatt vid tolvslaget, när han försvann hemåt vid 2 la jag mig och såg filmen ni har trailer till här ovan, och herregud vilken bra film! Se den!!! Idag sov jag bort dagen och har nu på kvällen hängt med Kim, filmkväll eftersom det regnar var det som gällde.. vi såg Cop Out (sjukt rolig) och Snabba Cash som var bättre än förväntat. Pojkhelvetet försvann nyss hem och nu funderar jag på att se ytterligare en klassiker, Breakfast at Tiffanys. Har jag berättat att jag ÄLSKAR äldre filmer? Jag borde göra en kategori med shit you don't know about me... hursomhelst, sov gott boys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0