And then fall came





Åh, idag börjar min favoritmånad på året - Oktober. Det här är en mycket fin tid på två olika sätt, för det första så är det ju fruktansvärt fint ur ett fotografiskt perspektiv, för det andra så börjar Stjärnparadsuttagningar vilket innebär mutor. Idag var jag egentligen ledig men jag släpade mig upp till skolan och hade ungefär 12 uttagningar vilket resulterade i cirka 3 kg choklad och x antal liter alkohol. Good times! Ikväll har jag endast hängt med Kristin i ett försök att plugga vilket såklart inte funkade utan det resulterade skitsnack, och en biltur senare har jag nu funnit Mountain Dew i Öret!!!!!! Sååååå jävla bra. Imorgon klockan 9 ska jag infinna mig på Max och tro mig när jag säger att jag är hur nervös som helst och övertygad om att jag kommer göra en miljard misstag. Vi hörs väl imorgonkväll om jag inte kollapsat, det återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0